Garancia
Minden termékre 1 év elégedettségi garanciát vállalunk, az ÁSZF-ben leírtak szerint.
A garanciát minden esetben a számla után tudod érvényesíteni, amin szerepel a pontos termék megnevezés, valamint a vásárlás dátuma.
Figyelem! Quartz órák esetében a garancia nem terjed ki az elemre.
Postára adás előtt minden terméket átnézünk, órák esetében ellenőrizzük azok működését is. Viszont mi is tévedhetünk!
Abban az esetben, ha sérült, vagy hibásan működő terméket kapsz, kérünk azonnal lépj velünk kapcsolatba a hello@justwear.hu címen és megkezdjünk a cserefolyamatot, ami a következőképp fog történni:
- Futárt küldünk a termékért (kérjük csomagold vissza a terméket megfelelően)
- Megvizsgáljuk, hogy valóban sérült-e vagy hibásan működik.
- Ha beigazolódik a sérülés vagy hiba ténye, akkor cseredarabot küldünk.
- Ha nem igazolható a sérülés vagy a hibás működés, úgy az extra szállítási költéségek megfizetésének fejében visszapostázzuk neked a terméket.
Interneten való vásárlások során 14 napig van lehetőséged a vásárlástól való elállásra. Ha mégsem szeretnéd a terméket, akkor lépj velünk kapcsolatba a hello@justwear.hu címen és a megbeszéltek alapján küld vissza a csomagot az eredeti, sérülésmentes csomagolásban, a termék minden kiegészítőjével együtt. Figyelem, ilyen esetben a visszaszállítás díja téged terhel.
Ha a terméket hiánytalanul és sérülésmentesen visszakaptuk, akkor rendszerint 3-5 munkanapon belül visszautaljuk neked a vételárat.